Heilt spesiell


Hei og velkommen, så kjekt at nettopp du har funnet veien til min blogg.

Mitt navn er Kristin og sammen med mannen min har vi to flotte barn på 5 og 9 år. Akkurat nå jobber jeg 50% som frisør og ellers syr jeg litt og koser meg med mine to trollunger.

Våren 2008 startet jeg å sy litt barneklær. Jeg kjøper kun stoffer av god kvalitet og syr helst ikke mer enn ett eksemplar av hvert plagg. Det er viktig for meg å bevare hobbydelen av syingen derfor vil jeg gjerne få lov å være kreativ når jeg får bestillinger.

I september 2013 ga jeg ut boken "Heilt spesiell og Jubel- Sy glade klær til glade barn" sammen med forfatter Ane Sund og Gyldendal Norsk Forlag. Boken kan kjøpes i bokhandlere og på nett.

Min neste bok kommer på lager 15.oktober 2015.

Håper du liker siden min og legg gjerne igjen en liten kommentar når du har vært innom.


torsdag 20. august 2009

Flode med øyne i kryss:)

Kjole bestilt til ei jente som fyller ett år neste uke.Jeg fikk frie tøyler på det meste så nå er jeg spent på om kjolen faller ismak:) Idag fikk jeg mange flotte tegniger av ei jeg kjenner som jeg kunne bruke til applikasjoner.Genialt siden jeg er rimelig dårlig på å tegne...noen av de er litt avanserte men denne flodhesten gikk greit og fikk æren av å være første mann ut;) Mønster er eget str 80 og jeg har brukt pique stoff,ribb og interlock fra jofotex,stretch jersey fra Tygpyssling og lime interlock fra Jny design. (390 kroner)

11 kommentarer:

Hannelt sa...

Helt nydelig kjole! Digget den fargekomboen:)

Godt Isolert ♥ Victoria sa...

Helt fantastiske farger!

Älskade Hjärtegryn ® sa...

Så underbar!!

SiriR sa...

Skikkelig glad kjole! Og flodhesten er jo herlig:)

JuMel sa...

Super fin!

Muviduki sa...

Den var både kul og morsom!

Äppel Päppel sa...

Jättekul! Så fin!

MinaMirakel sa...

Vilken bra fantasi du har! jättesöt flodhäst!/Åsa

Hello sa...

Det var inte alls mina färger, men den är ju döläcker!

Helena sa...

Jättefin! Vilken kul applikation! :-)

Litefrø sa...

Utrolig flott applikasjon! Og kjempe fin kjole!