Heilt spesiell


Hei og velkommen, så kjekt at nettopp du har funnet veien til min blogg.

Mitt navn er Kristin og sammen med mannen min har vi to flotte barn på 5 og 9 år. Akkurat nå jobber jeg 50% som frisør og ellers syr jeg litt og koser meg med mine to trollunger.

Våren 2008 startet jeg å sy litt barneklær. Jeg kjøper kun stoffer av god kvalitet og syr helst ikke mer enn ett eksemplar av hvert plagg. Det er viktig for meg å bevare hobbydelen av syingen derfor vil jeg gjerne få lov å være kreativ når jeg får bestillinger.

I september 2013 ga jeg ut boken "Heilt spesiell og Jubel- Sy glade klær til glade barn" sammen med forfatter Ane Sund og Gyldendal Norsk Forlag. Boken kan kjøpes i bokhandlere og på nett.

Min neste bok kommer på lager 15.oktober 2015.

Håper du liker siden min og legg gjerne igjen en liten kommentar når du har vært innom.


søndag 23. august 2009

Jeg blir GLAD av å sy!!

Lurte meg opp på syrommet en liten tur til idag jeg..;) Først ut er en kjole og hjelmlue i str 62.Denne syns jeg selv ble superskjønn.Den er planlagt som gavetil en jeg arbeidet med før som skal bli bestefar rundt disse tider.Jeg funderer fælt på om jeg "våger" gi den..fargevalget er jo veldig anderledes da så tenk om de ikke liker den i det hele tatt...hm... Velour og interlock fra Jny design,stretch jersey fra Tygpyssling og knapper fra en god kunde som jeg nevnte i ett tidliger innlegg.Mønster er egenkomponert. En stjernelue ble bestillt og da lagde jeg like greit 3;) Så to av de er tilsalgs 150 kroner stk+porto.Stoffer fra Jny design.

17 kommentarer:

Monikum sa...

Det settet ble jo kanonherlig!!! Flotte farger! Hvem blir ikke hoppende glad for slikt??
Søte luer også!!

Ett Tu Tre sa...

Och man blir glad av attt se på det du syr! Klart att du kan ge bort det, säkert blir en personlig gåva extra uppskattad. Härlig färgkombo tycker jag.

Äppel Päppel sa...

Så fint! Man blir glad av att se dina alster!

Retro Elephant sa...

Jag gillar elefantklänningen!

//Lina

kaoz sa...

Fantastisk kjole!! Absolutt en kjole til å bli glad av =D

Godt Isolert ♥ Victoria sa...

Jeg synes fargene er helt NYDELIGE!!

rockefår sa...

Det er jo det som er så bra, at det er litt andre fargekombinasjoner og stil enn det en kan kjøpe i butikken - det blir jo rett og slett "heilt spesielt".

Luene var også tøffe!

Nette sa...

härlig klänning! sen blir väl vem som helst glad för.

Aleisa Ribalta sa...

me likes, allt, du är så kreativ och rolig, barnen älskar säker vad du gör, underbar set!

SiriR sa...

Wow, denne var fin! Kan ikke skjønne annet enn aat mottageren må like den!! Og for en søt elefant:)

Og takk for tips om hvordan man syr v-hals, har ikke testet det enda. Snart kanskje?!

Hello sa...

Visst blir man glad av att sy! Och av färgprakten hos dig! Elefanten blev ju nästan ännu härligare på ögona på sne!

aMaLiDa sa...

Hei
Sååå mye nydelig du syr!!!Her kan jeg virkelig hente inspirasjon...Har prøvd på en knyte bukse men sliter litt med kantene. Bruker du tvillingnål og vanlig sy maskin?

Ha en fin dag :)(

MinaMirakel sa...

Lika fin som vanligt, cool applikation./Åsa

Anonym sa...

vilken UNDERBAR elefant!!! den hade min minsta ÄLSKAT =)

Helena sa...

Superfint! Elefantapplikationen gillar jag!

Monica sa...

Digger bare den elefanten altså :knegg:

Catwoman79 sa...

Kjolen og lua var kjempefine :-)