Heilt spesiell


Hei og velkommen, så kjekt at nettopp du har funnet veien til min blogg.

Mitt navn er Kristin og sammen med mannen min har vi to flotte barn på 5 og 9 år. Akkurat nå jobber jeg 50% som frisør og ellers syr jeg litt og koser meg med mine to trollunger.

Våren 2008 startet jeg å sy litt barneklær. Jeg kjøper kun stoffer av god kvalitet og syr helst ikke mer enn ett eksemplar av hvert plagg. Det er viktig for meg å bevare hobbydelen av syingen derfor vil jeg gjerne få lov å være kreativ når jeg får bestillinger.

I september 2013 ga jeg ut boken "Heilt spesiell og Jubel- Sy glade klær til glade barn" sammen med forfatter Ane Sund og Gyldendal Norsk Forlag. Boken kan kjøpes i bokhandlere og på nett.

Min neste bok kommer på lager 15.oktober 2015.

Håper du liker siden min og legg gjerne igjen en liten kommentar når du har vært innom.


torsdag 1. september 2011

Heilt spesiell bodymønster for salg

Pga stor etterspørsel har jeg nå tegnet bodymønster i str 56-92 og legger det ut for salg for de av dere som måtte ønske det.
Mønsteret har jeg kommet frem til etter utallig med prøving og feiling helt til jeg ble 100% fornøyd.
Det som skiller dette mønsteret fra det du kan kjøpe andre steder er at du her har lov å sy for salg når du bruker mønsteret.
 Du har ikke lov å kopiere mønsteret eller bruke det i industriproduksjon, men kan sy så mange bodyer du vil til eget bruk og for salg.
Det er med en enkel arbeidsbeskrivelse og jeg tror det skal være lett forståelig enten man er nybegynner eller viderekommen.
Mønsteret har en knapp oppå skulderen og er samme som på bodyene under.
Det koster 300 kroner for å få mønsteret tilsendt.
Ønsker du å kjøpe mønsteret sender du meg en mail på kristin.thorsnes@lyse.net





3 kommentarer:

OttoPippi sa...

Verkligen ett snyggt mönster!!! Skickligt gjort!!

mamma i nord sa...

Det er ett virkelig fint mønster, og halsåpningen har jeg så sansen for siden man kan lage den i en operasjon.

Om jeg en gang skulle være så heldig å få bruk for bodyer igjen kommer jeg til å kjøpe mønster av deg.

Lykke til med salget.

Klem

I en Sving sa...

Kjempefint mønster og kjekt med at man har lov å selge det man syr også. Kanskje jeg må tenke litt mer på å sy bodyer?

God helg!