Heilt spesiell


Hei og velkommen, så kjekt at nettopp du har funnet veien til min blogg.

Mitt navn er Kristin og sammen med mannen min har vi to flotte barn på 5 og 9 år. Akkurat nå jobber jeg 50% som frisør og ellers syr jeg litt og koser meg med mine to trollunger.

Våren 2008 startet jeg å sy litt barneklær. Jeg kjøper kun stoffer av god kvalitet og syr helst ikke mer enn ett eksemplar av hvert plagg. Det er viktig for meg å bevare hobbydelen av syingen derfor vil jeg gjerne få lov å være kreativ når jeg får bestillinger.

I september 2013 ga jeg ut boken "Heilt spesiell og Jubel- Sy glade klær til glade barn" sammen med forfatter Ane Sund og Gyldendal Norsk Forlag. Boken kan kjøpes i bokhandlere og på nett.

Min neste bok kommer på lager 15.oktober 2015.

Håper du liker siden min og legg gjerne igjen en liten kommentar når du har vært innom.


fredag 21. mars 2014

Voksenklær..


...er faktisk også gøy! Det hadde jeg ikke trodd jeg kom til å si. Nå har jeg sydd endel tightser og også klart å få til en " baggyslim" buksemodell med lommer som jeg ble kjempefornøyd med. 
Sistnevnte først ut i herlig camojersey fra Sydilla. Den blir ikke vid og uformelige etter sofasitting! 
Lik bukse koster 650-750 alt etter stoff og str. 



Tightser koster 490-640 alt etter stoff og str. 
Den siste jeg sydde var i viskosejersey og skal brukes til å trene i av ei supersterk kul dame jeg kjenner. 


Den siste jeg sydde til meg selv er stoff fra Lisi- design på Jærhagen. Super kvalitet og jeg digger trykket! 

Sist ut noen pannebånd med reflexvinyl. Disse koster 240 pr stk og du velger farge, navn og evt. om du vil ha en traktor, sommerfugl, hjerte, stjerne osv itillegg. 


3 kommentarer:

mamma i nord sa...

Stilige tights, og den baggy modellen var jo kul.
Fine pannebånd også.

Håndlaget av InaPina sa...

Flotte tights, du er så dyktig. :)

Ha en fin lørdag.

C

Godt Isolert ♥ Victoria sa...

Den øverste (baggyslim) var ufattelig stilig!! :D Det er vel ikke sånn at du kunne tenke deg å selge mønster?